TEXTILE house | second hand

Textile House d.o.o. iz Beograda je osnovan 2013. godine sa ciljem otvaranja lanca maloprodajnih objekata polovne odeće. Preduzeće u Srbiji je deo korporacije Textile House for Euro Trade s.r.o. sa sedištem u Bratislavi u Slovačkoj, koja posluje kroz lanac second hand trgovina (više od 120 prodavnica) u 7 država: Slovačka, Češka, Poljska, Rumunija, Slovenija, Hrvatska i Srbija.

Kontaktirajte nas

Textile House d.o.o. iz Beograda je osnovan 2013.godine sa ciljem otvaranja lanca maloprodajnih objekata polovne odeće. Preduzeće u Srbiji je deo korporacije Textile House for Euro Trade s.r.o. sa sedištem u Senec, Slovačka, koja posluje kroz lanac second hand prodavnica (više od 150 prodavnica) u osam država: Slovačka, Češka, Poljska, Rumunija, Slovenija, Hrvatska, Srbija i Bosna i Hercegovina.

Naš asortiman obuhvata sve vrste odevnih predmeta za žene, muškarce i decu kao što su pantalone, suknje, majice, košulje, trenerke, jakne, kaputi, sakoi, džemperi, haljine, kao i širok asortiman kućnog tekstila. U celokupnom asortimanu kupcima možemo ponuditi i artikle visoko pozicioniranih brendova kao što su: Armani, Lacoste, Nautica, Gant, Ralph Lauren, Furla, Navigare, Missoni, Sisley, Diesel, G-Star, Desigual...

U Srbiji Textile House d.o.o. je prisutan sa 17 prodavnica koje se nalaze u Beogradu, Pančevu, Novom Sadu, Kragujevcu, Jagodini, Kikindi, Sremskoj Mitrovici, Požarevcu, Šapcu i Subotici. U planu je širenje mreže maloprodajnih objekta kako u Beogradu tako i na području cele zemlje.

U svim prodavnicama je zastupljen gotovo isti asortiman, a redovnim isporukama trudimo se da našim kupcima obezbedimo dobru snabdevenost u smislu novih artikala.

Naš cilj je da kupcima olakšamo put do cenovno dostupne odeće za različite životne stilove te iz tog razloga organizujemo “happy hour” akcijsku prodaju i rasprodaje gotovo svake nedelje.

Textile House d.o.o. važi za pouzdanog partnera što dokazuje naš stalni napredak i tržišna ekspanzija.

U našem kratkoročnom planu, cilj je povećanje učešća na tržištu, građenja ugleda među kupcima kao i razvijanje prepoznatljivosti Textile House brenda.